Thursday, May 28, 2009

perpisahan

bismillah..

ari ni adalah ari yg paling sedih selama aku tinggal kat seremban ni..aku sygkan kawan2 aku..hukhuk..ari 2 aku ada cite pasal mcm mana mula2 aku datang sini..budak PD dgn budak perlis musuh..tp sekarang ni..kami dah nak berpisah..aku dgn kawan2 aku dari budak perlis dah nak kena balik poli sbb ada exam cisco..patutnya kena datang sini balik seminggu sbb tempoh LI xabih lg..huhuhu..tp kami dah xde duit nak datang sini balik sbb pergi balik perlis dah 100 ringgit..hukhuk..cian kat budak PD sbb kena tinggal..xpe2 lg 2 minggu je kan..sabar ekk..hukhukhuk..

aku harap sgt persahabatan kita ni xkan berakhir disini..ampa dah janji kan sem depan nak datang perlis kan....huhhu...kami tunggu kedatangan ampa tau..byk kenangan kita kat sini..selama 5 bukan kita kat sini susah senang kita sama2 kan...hukhuk..aku igt lg kita sama2 g jj..karoke la,men boling la,tengok wayang la..best kan saat2 tu..huuuhuh...wk2 kita g sg congkak la,jeram tengkek la..bestnye...

emu,kiki,ikin....
aku mintak maaf kalu aku ada wat salah kat ampa...kot2 la ampa ada terasa ati dgn aku..aku mintak maaf ekk..hukhukhuk...insyaAllah kalu diizinkan Allah kita jumpa lg k..aku syg gler kat ampa...ampa bertiga baik sgt dgn aku..ampa jaga diri baik2 ekk..igt aku slalu..nnt mesti aku rindu kat cicot,amerda dgn fresh n white kan kan..

buat budak praktikal instrak..
semoga sukses selalu...igt aku tau..xnak la nnt kalu terjumpa kat tepi jalan kita wat2 xkenal lak..nnt kena sekeh tau..heheh..slalu la berhubung...nnt kalu nak kawen jgn lupa jemput aku tau...heheh


ni la keluarga instrak sesi januari...

No comments:

Post a Comment