Tuesday, June 02, 2009

xadil

bismillah....
sori sbb dah lama aku xupdate blog aku..bukan aku xmau..bz sgt dalam minggu sbb ada bootcamp kat poli..lg pn wireless kat poli lembab nak mampos..kalu la aku ada kuasa kat poli ni..dah lama aku wat firewall kaw2 punya..huuhuu..bila aku masuk kelas je baru aku bleh nak jenguk2 blog aku..huhuhu..ujung minggu ni aku ada exam cisco..ketaq giler.. dari pengalaman aku dulu mmg susah giler la..aku besa ambik dah exam ccnd1 ni sem lepas..tp fail sbb xstudy elok2..salah aku jgk la..tp bukan aku sorg je yg fail tau..1 kelas fail..xdak sorg pn yg lulus...bayang kan markah lulus 800 per 1000..giler bangang..dah la soalan susah..markah nak lulus pn punya la tinggi...huhu...


ni aku nak tunjuk sket salah 1 soalan teori yg aku kena jawab..

insyaAllah kali ni aku akan wat yg terbaik..huhhu.
.doakan aku ekk..mmg kena bg lulus pn..kalu x aku kena ganti duit ayah aku 200 hengget..nak ambik exam ni kena bayaq 200 hengget..sem lepas xkena bayaq pn tau..dah disbbkan fail..kena la bayaq sem ni..tp mcm xaci la..sem lepas wk2 aku ambik exam ni xde pn bootcamp..sem ni ada lak utk budak sem 4 (utk pengetahuan semua aku sekarang ni sem 4) dgn sem 3..so budak sem 3 untung la baru first time ambik sem ni dah ada bootcamp..aku dulu xdak pn..kalu budak sem 3 xlulus saja la sbb siap ada bootcamp..dulu wk2 aku xpala sbb xdak bootcamp..huhuu..


ni plak packet tracer..suatu aplikasi utk design network..
susah giler nak wat configure..huhuh

tenaga pengajar dalam bootcamp ni dari poli Shah Alam..mmg best la dia ajaq..cuma 1 jela..terlampau ramai sgt..sampai xleh nak tumpu perhatian..yela sem 3 dgn sem 4 kelas DNS bergabung..huhu..ok la stakat ni jela..nnt ku letak entri len plak k..
papai..

No comments:

Post a Comment