Thursday, July 08, 2010

kena tinggal


bismillah...

sedihnye....chenta ati aku nak tinggalkan aku..dia nak p pulapah..
xpa..xpa..dia keje..kan ni yg aku nak..ni semua utuk masa depan aku jgk kan...
tp...........still sedih...huhuhu
nnt dah abih training leh kawen cepat2 kan..kan..
yey..yey..nak kawen..




tudia.....TIADA HARI TANPA LATIHAN.... cian kat chenta ati aku..huhu



to : chenta ati ku

-jgn nakal2 kat sana..
-igt mama kat cn tau..
-kalu ada org ngorat jgn layan tau..
-slalu tepon mama tau..

-jg diri bek2 tau..
-ari2 kena rindu,syg,cinta mama tau..
-jgn lupa mama yea syg..
-igt..mama sygkan papa sgt2..
-smyg ngan yassin jgn tinggal..
-kalu papa buat mcm2 kat mama..mama bunuh papa!!hahha(ge
lak jahat)




slamat tinggal chenta atiku...
mama xpenah berhenti merindui papa walaupn sesaat..hukhuk :'(


ok bye!!

No comments:

Post a Comment