Tuesday, October 26, 2010

entahlah dgn hubungan ni...


bismillah...

aku pun xtau la apa nak jd dgn hubungan ni...dari hari jumaat ari tu sampai la ari ni....asyik gaduh jer...huhu...
dah la aku ni sakit perut...perut meragam time2 ni jgk la...aduhhh...

apa nak jd dgn buah ati aku tu pun xtau la...cakap benda yg bukan2...xtakut dgn Allah langsung...
aku xmau nnt laki aku sorg yg xtakut dgn Allah...aku nak seorg suami yg boleh bawa aku ke syurga...

ari ti kawan mak aku dari Aceh datang umah...mmg org alim...tgh2 aku sembang dgn dia...tetiba dia cakap soh aku jaga aurat wktu kat poli nnt...aku takut..aku rasa mcm dia boleh baca org...pastu wktu dia dah nak balik...dia nasihatkan aku..."kakak,kalu nak cari suami carilah yg boleh bawa kita syurga"...dia mmg panggil aku kakak...bila dia cakap tu buatkan aku rasa semacam jer...bulu roma naik...tetiba aku terpikir pasal buah ati aku...leh ke dia bawa aku syurga...bila aku gtau kawan2 aku...depa cakap kalu buah ati aku tu xleh nak bawa aku syurga...aku la yg kena bawa dia ke syurga...tp masalahnya...aku dgn dia sama ja...huhu

ok balik pada cite pasal hubungan aku dgn buah ati aku tu...dari hari jumaat sampai la kemarin hari isnin..baru la kami contact...dia ada msj dgn call aku..tp aku buat dek jer..sbb aku sakit ati sgt2...semlm kami gaduh2...dia kat luar...pas2 betri anset dia low...bukan dia nak balik cepat2 nak selesaikan malasah kami ni..boleh dia cakap dgn aku dia baru kuar ja...xkan nk balik awl plak kan...dia ni nak selesaikan masalah ke x...aku ni sejak keje mmg tido awl la...aku ni tggu la dia mcm tunggul...xtepon jgk...last skali aku geram sgt..aku silent anset..aku tdo...biaq p...pg ni dia tepon aku..kata nak mati la...nak jd gila...mcm budak xcerdik pun ada...sakitnya ati aku...dia kata dia nak mati...aku cakap la nak buat mcm mna dia amalan dah cukup sbb tu xtakut mati...dia kata aku perli dia plak...xbetoi ka aku cakap...org yg kuat amalan je yg xtakut mati...aduh...pening2...dia nak aku balik..mggu ni jgk..malas ar aku balik...huhuh

masalahnya sekarg ni dia lebih pentingkan kawan dia dari aku...siang keje...mlm kuar dgn kwn...dgn aku men selit2 jer...aku ni awek dia...bukan pmpuan simpanan dia..kalu rasa nak...cari...kalu rasa xnak...buang..aku bukan mcm tu...

ari jumaat tu aku gaduh dia kata dia nak bebas..ok fine aku bebaskan dia...so apa lg yg dia nak??!!....ish...sakit ati betol la...huhuh



ni gambar aku dgn buah ati aku wktu kami sedang bahagia...baru2 ni la..dia datang jumpa aku kat putrajaya...wktu ni kat klia transit...wktu bahagia mmg la best..wktu gaduh..tuhan jer yang tau...


ok bye

No comments:

Post a Comment