Friday, October 22, 2010

luv kembali...


bismillah...

lama la jgk aku xupdate blog ni..bukan apa...malas sgt!!!....
lgpun bukan ada sapa2 pn yg nak follow blog aku ni kan...saja2 je tulis...huuhuhu
blog ni kdg2 leh jd tempat aku lepaskan geram,sedih,seronok...mcm2 lg la...


sebenarnya aku ada masalah...
masalahnya aku ni pemalu a.k.a segan...
segan nak berdepan dgn org..tambah2 org yg xkenal..pas2 dia tu lelaki...
mcm ari ni...ada meting kat atas...ramai gler org...aku rasa mcm xslesa..
aku rasa mcm org tgok aku pelik ja...skrg aku kat ofis sorg2...huhu

ngantuk la plak bila perut dah kenyang...
la ni aku duk budjet...p keje bawa bekal cek...hehhehe
kdg nasi goreng...kdg benjo...kdg nasi berlauk...
mcm ari ni aku masak sardin dgn goreng telur jer...
simple je kan...janji jimatttt....hehheh




ni lah keadaan aku di ofis...baju kurung tu...
hehhe

ok bye..

No comments:

Post a Comment