Thursday, January 13, 2011

cerita tentang cerita

bismillah...

kemarin aku cite bab aku sedih kan..ari ni aku cite bab aku hapi + sedih....semlm lepas balik keje aku g la alamanda dgn mmber aku...aku nak order almari kayu..ok la...aku malas nak cite apa aku buat kat alamanda tu...sebenarnya papa nak kena bertolak g training polis pukul 7 smlm...tp wk2 aku kat alamanda tu...dah pukul 7 lebih..dekat2 pukul 8 jgk la...dia langsung xcall aku...xpela mungkin dia tgh bz...pas2 dah lama tu...xleh jd ni aku kena tepon jgk...bila aku tepon dia baru sampai kat stesen ketaapi...dia kata jln jem...wk2 tu dia tgh bz nak angkut barang masuk dalam tren...ok xpela..japg dia tepon aku len...xlama lepas tu..dia tepon..dia kata nnt dia turun kt kL sentral...pas2 tukar tren g gemas lak..aku apa lg...meloncat la syiok leh jmpa dia kat kL sentral..kemungkinan dia sampai kat kL sentral kul 6...kul 9 nek tren g gemas lak...ok ada masa la aku jmpa dia...sepanjang dia dalam keta api tu kami gayut la...mentang2 la call free..hehhe..kami gayut sampai dia dah ngantuk..aku pn xmau la kacau dia sbb nnt dia penat plak kan...aku pon tido la....

ZZZzzzzzzzzzzzzz.................


tiba2 tepon aku bunyi...papa tepon gtau dia dah sampai kL sentral...wk2 tu kul 5.45 pg..aku pon bgun la mandi2...siap comey2..nak jmpa buah ati la katakan...pukul 6.30 pg aku dah bertolak dari umah...jalan kaki sampai bas stop -> nek bas ->nek kLia transit-> sampai la kat kL sentral...dalam kul 7.30...wk2 nak jmpa dia...aku mcm nak majok ja sbb pk apa yg dia buat kat aku ari sebelum2 ni...tp bila dah jmpa...cair je tgok ke'ensem'an dia pakai kemeja dgn jeket...nak tgok gmbaq dia...sat aku boh....




masa ni kat luar...dia nak isap rokok..



tudia rokok dia..



wk2 ni dia dah nak p..



wk2 ni baru lepas mkn..


mcm mna..ensem x...kalu xensem kata ensem jgk tau...ahhh...suka ati ampa la nak kata dia ensem ke x...jnji dia pkwe aku...so hnya dia je lelaki paling ensem dalam dunia ni bg aku...ok berbalik cite wk2 aku jmpa dia tu...kawan2 dia ramai...segan lak aku..santek sgt ke aku ari ni..heheh....ok2..aku seorg yg perasantan..pas2 kami pon g la mkn...jalan2 kejap sambil amik2 gambaq...tgok2 dah nak dekat kul 9...dia dah nak nek tren dah...pas2 dia gtau aku dia lupa nak beli ubat gg..aku pon seorg awek yg bek g la beli ubat gg utk dia...disbbkan aku ni terlampau baik.. (heheh..jgn marah...) aku belikan jgk jajan utk dia nak mkn atas tren nnt...aku pon g la antar dia g nek tren...sedih 0oo wk2 tu...tp aku kontrol je xnak bg dia sedih..aku senyum je...kami sembang kejap...tetiba bunyi hon tren yg menandakan tren tersebut nak berlepas dah...(ish..awat skema je ayat aku ni...) bye papa...luv u..miss u...muahhh...sambil tgn aku melambai2 tnda ucap selamat tinggal...

bila aku nak balik aku jd sedih sgt...lepas ni dah xdak sapa nak dgr masalah aku..nak teman aku balik dari keje...nak buat semua benda untuk aku...papa,mama nak ikut papa leh x...ma rindu papa... :'(

No comments:

Post a Comment