Friday, February 11, 2011

alollo..ciannya dia...

bismillah

alhamdulillah...minggu ni cukup sebulan dia kat sana...tiap2 mlm aku mst tggu call dari dia..walaupun cakap xlama mcm dulu..aku syukur sgt dia nak jgk tepon aku tiap2 ari..mcm mna bz pn dia mst tepon..mcm mna jurulatih larang pn dia curi2 jgk tepon aku..rindu ekk....org pn rindu dia jgk tau... (^_^)

mggu ni jgk la dia start kawad...dok ngadu kaki dia melecet...alollo...ciannye kat musyuk masyam mama ni...sabar ekk...2 hari dia kawad pakai kasut kawad..pastu tukar pakai kasut besa...sbb melecet kat kaki dia dah makin teruk...dia kata besaq duit 5 kupang dah..dia kata xsampai seminggu kawad badan dah surut....yg paling best...dah sebulan dia xhisap rokok...ketua kampeni dia kata kalu displin depa ok...baru leh bg kelonggaran isap rokok..aku soh dia jnji jgn isap rokok dah lepas ni sbb dia dah sebulan posa rokok...dia kata xmau jnji...aku tau la..dia dah sangap gila dgn rokok tu..mggu mula2 masuk tu...siap demam lg..bukan apa...demam sbb xdapat rokok la...

tinggal lagi 5 bulan dia nak balik...aku akan tggu dia...rindu sgt2..

nnt papa balik mama xmau kawan dgn papa..sapa soh tggal mama lama2..rindu tau x.... :p

ok bye..

No comments:

Post a Comment