Wednesday, March 23, 2011

nak tau x!!

bismillah...

ok kali ni aku nak gtau kenapa aku la ni aktif tulis blog plak...sbb aku skrg ni xde kawan mcm dulu...leh cite semua benda...so kat blog ni je la aku nak luahkan semua benda...nak tulis dalam diari..aduhhhh....malas gila nak menulis...sekarang ni kan dunia dah maju...dah ada keybord...so menaip je la..heheh....

aku xmintak pon org baca blog aku..aku lg suka org xbaca sbb aku malu...tambah2 kalu aku kenai org tu...lg la malu...huhuhu....sbbnya dalam blog ni byk cita pasal cinta cintun aku...so malu la kan...bukan apa...kalu alip ada dgn aku skrg aku rasa aku xtulis dah dalam blog...sbb dia la tempat aku bercerita semua benda...dari kecik2 hal...sampai la ke besaq2 hal...huhu

aku tau mst ramai yg xsuka aku menggedik tulis pasai cinta aku...dok rindu2 la...dok syg2 la...apa hal minah ni...xmalu ke weh...yaaaa...mmg aku jenis xmalu....hahahhhaha...

ok bye..

No comments:

Post a Comment