Saturday, May 01, 2010

bulan MAY 2009


bismillah..

ari i dah masuk 1 ari bulan lima taun 2010...aku bersyukur kepada Allah sbb bg aku hidup sampai ke hari ini.... bulan ni paling bermakna dalam hidup aku... aku dan dia kembali bersama setelah lama kami berpisah... nth la knapa tetiba je aku nak update blog aku ni...

aku ni byk menyusahkan dia ke??
aku ni xphm dia ke?
aku ni suka paksa dia ke?

tp apa yg aku tau aku terlalu sygkan dia sgt2..


aku start berkawan dgn dia lepas habis spm.. 10 bulan kami berkawan barulah kami betol2 serius..setahun sebulan kami bermadu kasih..lps tue hubungan kami terputus sbb aku..6 bulan aku menderita..6 bulan aku menangis...6 bulan aku terseksa menanggung rindu..semuanya 6 bulan...jadoh kami panjang..hubungan ni bersambung pada bulan MAY taun lepas..sekarang dah dekat setahun..

    knapa DIA cepat berubah??

    sbb prangai huduh aku ke?
    sbb aku xphm keje dia ke?
    sbb dia dah bosan dgn aku ke?
    sbb dia dah xsayang kat aku ke walaupn aku tau dia sygkan aku sgt2?
    sbb dia ada pmpuan len ke walaupn aku tau dia setia dgn aku?
    sbb AKU ke????



apa yg DIA dah buat untuk aku..

pegi amik aku kat poli..pg antar aku kat poli bila aku nak balik umah..
dia sanggup datang jumpa aku kat poli walaupn hanya 1 jam..walaupn jauh dari umah dia ke poli aku ambik msa sejam lebih..
apa yg aku mintak seboleh2nya dia turuti..
tiap2 ari dia t'up kat aku..walaupn dia xdak duit..
tiap2 ari mst gayut dgn aku sampai sehari dia kena t'up 10 @ 20 hengget.
kalu aku xdak duit..dia bank in kan untuk aku..
dia sanggup tahan dengan prangai aku yg huduh ni..
dia xjemu2 karang ayat jiwang kat aku..
dia suka dgr aku bercerita..walaupn cite aku 2 boring..
dia sanggup baling anset ke dinding sampai berkecai sbb aku..
dia sanggup pujuk aku tiap2 ari walaupn aku saje je gedik nak ngajuk..
dia sanggup kutip balik cincin yg aku buang masa aku gaduh nak putus dgn dia...byk kali plak tue aku buang..yg sedihnya dia kutip smbil nangis..last skali xputus jgk sbb kami still syg menyayangi..




perubahan DIA..

dia slalu marah2 aku walaupn benda tu kecik..
dia dah pandai mengungkit apa yg dia dah buat kat aku..
dia nak limitkan masa gayut kami..
dia lebih pentingkan kawan dia dari aku..walaupn mulut dia cakap aku la yg paling penting pd dia..
kalu dia tension mst kami akan gaduh..seolah2 mcm dia lpskan tension dia pd aku..
dia dah xsuka pujuk aku kalu aku majok @ marah..kdg2 majok gedik2 pn dia dah xnak pujuk..huhu
mulut dia dah bisa sekarang bila cakap dgn aku...
slalu buat aku sakit ati..pas2 mintak maaf..buat aku sakit ati..pas2 mintak maaf..mcm tue la tiap2 ari..


papa...mama mintak maaf sbb mama banyak nyusahkan papa..mama jnji xkan nyusahkan papa dah..ma syg papa.. :'(


No comments:

Post a Comment