Thursday, January 27, 2011

pasal kawen


bismillah...


sedih sgt smlm gaduh dgn papa..nak tau gaduh sbb apa...sbb KAWEN..huhu
aku pn smlm mcm emosi plak...citenya mcm ni...

aku tnya bila kami nak kawen..dia cakap 2013...aku geram la...dulu cakap len skrg cakap len...aku kalu bleh nak cepat2kan sbb dah xmau tanggung dosa menyintai lelaki yg bukan muhrin aku..aku hanya patut menyintai lelaki yg muhrim dgn aku je..skrg aku ni dalam keadaan dosa..dosa zina hati..zina hati yg sentiasa merindui dia..

dulu wktu aku study dia cakap nak kawen dgn aku 2011..xpela sbb dgn keadaan sekarang..xmungkin punya kami nak kawen taun ni..pastu xpela wktu sebelum dia masuk rekrut dia cakap nak kawen dgn aku 2012...aku pn ok jgk la...wktu tu umo aku 23 thn..kira ok la kalu nak kawen..tup2 smlm dia kata nak kawen 2013 plak..apa ni...mcm xserius je nak kawen dgn aku...sedih sgt2...mcm aku plak yg terhegeh2 nak kawen dgn dia...ni baru dalam rekrut dia kata nak kawen 2013...nnt dia dah keje xtau la taun bila plak dia nak kawen dgn aku...aku ada tnya dia...dia xpuas lg ka nak enjoy dgn kawan2 dia..dia kata bukan mcm tu...duit xdak lg...awat nnt dah keje xde duit lg ka....kan kata nak buat loan...dulu aku igt lg tiap kali kami gaduh mst dia bising2 nak kawen awal sbb kalu xkawen lg mst kerap2 gaduh..nnt kalu dah depan mata xla asyik gaduh...dulu dia kata xpa kawen muda...dia nak enjoy dgn aku...tp skrg knapa dia cakap mcm len plak...

aku bukan apa aku takut nak tggu lama2...sbb aku takut hilang dia dari aku... :'(

alasan dia biar tggu dia stabil dulu...knapa dulu xcakap mcm tu pn..knapa sekarang baru nak bg alasan mcm2...xphm la...

siang mlm aku doa supaya hubungan kami ni berakhir dgn ikatan yg sah..supaya hubungan ni disatukan dgn cepat...tp nth la...sedih sgt2 bila dia cakap mcm semlm...

smlm bila dah gadoh...dia terus cakap dia dah ngntuk..aku pn dgn penuh emosi cakap jgn tepon aku dah...pas2 terputus...xtau sama ada dia letak fon ataupun mmg terputus..

mlm ni kalu dia tepon aku nak terus merajuk ke nak buat mcm besa???

No comments:

Post a Comment