Wednesday, January 12, 2011

kau pergi...

bismillah...

dia dah nak pergi petang ni...aku xtau apa akan jd kat aku nnt...setgh taun adalah masa yg sgt lama..dah seminggu kami gaduh..ada je benda xkena...lagi dekat dia nak p...lagi gaduh...aku dah xtau nak buat apa...sedih sgt2...aku sabar je apa yg dah buat kat aku....dekat2 dia nak p ni...dia dah xamik berat pasal aku...xdak la kata2 manja..xdak dah pujuk rayu dia...kenapa dekat dia nak p tinggal aku asyik buat kenangan buruk je..air mata aku xtau la nak cakap...murah sgt2 nak keluar...dia boleh off anset..alasan dia tensen..dia slalu cakap aku ni semangat dia...tp kenapa bila dia dgn aku...dia jd seorg yg pemarah...dia susah sgt nak jaga ati aku..aku xmintak apa pn..aku hnya mntak masa dia sket je utk aku...tu pun susah dia nak bg....aku igt bila dah dekat dia nak p ni..dia nak la spend time lebih sket untuk aku dgn dia...tp dia langsung xpikir kearah tu...dia lebih suka habiskan masa dgn kawan2 dia kat luar..balik lewat2 mlm...sampai ati dia buat aku mcm ni...slalunya kalu aku keluaq sorg..dia la org paling risau skali..kejap2 tepon...tp skrg dah xdk mcm tu..dia dah xkisah...langsung xtepon aku pon tnya aku kat mna,aku ni mcm mna...skrg ni aku tnya pon dah xboleh...dia cakap dia sakit kepala..xyah duk tnya2...dulu xmcm tu pon...dulu aku tnya p la byk mna pon..boleh je jwb...tp napa skrg dah xboleh...tiap2 mlm aku melalak mcm org gila pasal dia..tp dia leh off anset...dulu pantang dgr aku ngis mst dia pujuk aku aku..tp skrg dah xmcm tu...aku dah xthn dgn keadaan mcm ni...apa sebenarnya yg dia nak dari aku...
xpa la suhaila...sabar ekk...mungkin dia tgh tertekan...so aku kena cuba phm...aku kena la pujuk ati aku sendiri sbb xdak sapa nak pujuk dah lepas ni... :'(

No comments:

Post a Comment